مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-29سياسي

تشریح نظام نامه برنامه های فرهنگی در گردهمایی معاونان واحدهای جهاد دانشگاهی


گردهمایی معاونان فرهنگی واحدها، رؤسای سازمان ها و مراکز فرهنگی جهاددانشگاهی با محوریت تشریح نظام نامه برنامه های فرهنگی این نهاد و فرایند تصویب و ابلاغ طرح های فرهنگی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

- گردهمایی معاونان فرهنگی واحدها، رؤسای سازمان ها و مراکز فرهنگی جهاددانشگاهی با محوریت تشریح نظام نامه برنامه های فرهنگی این نهاد و فرایند تصویب و ابلاغ طرح های فرهنگی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نودمین گردهمایی (هشتمین گردهمایی غیرحضوری) معاونان فرهنگی واحدها، رؤسای سازمان ها و مراکز فرهنگی جهاددانشگاهی با محوریت تشریح نظام نامه برنامه های فرهنگی این نهاد و فرایند تصویب و ابلاغ طرح های فرهنگی با حضور دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی امروز، 7 آبان ماه در سالن شهید صبوری این معاونت به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با یادآوری عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: این عملیات یک اقدام جسورانه در دفاع از خود توسط آزادی خواهان فلسطین بود که رژیم منحوس اسراییل را به واکنش جدی و وحشیانه واداشت و شاهد هستیم امروز ملت فلسطین لحظات سختی را می گذرانند و شهدای زیادی را در منطقه داشتیم که آرزوی علو درجات برای شهدای فلسطین و توفیق و پیروزی جبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نظام نامه برنامه های فرهنگی در گردهمایی معاونان واحدهای جهاد دانشگاهی

تشریح نظام نامه برنامه های فرهنگی در گردهمایی معاونان واحدهای جهاد دانشگاهی