مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-30سياسي

سرپرست مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر سیدمرتضی شهیدی را به عنوان «سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه» منصوب کرد.

- نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در امور حقوقی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و نیز ایفای نقش مؤثر در انضباط سازمانی با تأکید بر محور های زیر اهتمام ورزید.

- ضرورت حفظ و صیانت از حقوق، اموال، دارایی ها و املاک دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کلیه ظرفیت های دانشگاهی به منظور استیفای حقوق دانشگاه در مراجع قضایی، ثبتی و اداری سراسر کشور و ارائه گسترش مستمر اقدامات انجام شده به اینجانب- حفاظت از حقوق اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در چارچوب وظایف- پیشگیری از وقوع تخلفات به استناد مقررات داخلی متکی بر اسناد بالادستی- اتخاذ تصمیم در مسائل حقوقی و تعیین نحوه دفاع از حقوق دانشگاه در مسائل حساس در شورای حقوقی و تطبیق مقررات- گردآوری، تنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

سرپرست مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد