مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-25سياسي

ضرورت شناسایی اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در سطح مازندران


نشست هم اندیشی حوزه بازرسی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور مسئولان استانی با هدف توسعه شناسایی اشتغال اتباع غیر مجاز در استان در محل هتل عرش شهرستان نوشهر برگزار شد.

- ایسنا/مازندران نشست هم اندیشی حوزه بازرسی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور مسئولان استانی با هدف توسعه شناسایی اشتغال اتباع غیر مجاز در استان در محل هتل عرش شهرستان نوشهر برگزار شد.

علی باقری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران امروز در این نشست تخصصی اظهار کرد: حضور بازرسان کار در کارگاه باید به صورتی باشد چه کارفرما و کارگر احساس امنیت و آرامش داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی بازرسان کار صیانت از نیروی کار است، افزود: با توجه به شعار سال و ضرورت حمایت از تولید و اشتغال آفرینی، بازرسان کار ضمن انجام وظایف تخصصی کمک حال جامعه کار و تولید هستند.

وی تصریح کرد: در بکار گیری فارغ التحصیلان بیکار با راه اندازی سامانه جستجو شغل گام مثبتی در کشور برداشته شد و با ثبت نام کارفرما در این سامانه می شود کمبود نیروی کار را در استان برطرف کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید بر ضرورت شناسایی اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در سطح استان یادآور شد: هدف اصلی ما حمایت از تولید کنندگان است و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در سطح مازندران

ضرورت شناسایی اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در سطح مازندران