مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:462023-11-05سياسي

خضریان: مبارزه مردم ایران در 13 آبان قدرت های استکباری را از بین برد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه فداکارانه مردم ایران توانست این ترفند استعماری و استکباری که ملت های مستضعف قادر به عقب نشاندن قدرت های غربی و آمریکا نیستند را باطل کند و این بزرگترین درس روز 13 آبان ماه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی خضریان در اجتماع دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای که به مناسبت 13 آبان و در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد، گفت: صف آرایی دو جبهه ظالم و جبهه مظلوم، جبهه استکبار و سلطه و پیشاپیش آن آمریکا و جبهه حق و عدل و مشعل دار آن خمینی کبیر، در این یوم الله به وضوح دیده می شود.

عضو هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: تسخیر لانه توطئه و جاسوسی که با الهام از فرامین حضرت امام(ره) خطاب به ملت انقلابی، دانشجویان و دانش آموزان درباره گسترش اعتراضات انجام گرفت، اگرچه عکس العملی در قبال تهاجم جبهه استکبار علیه انقلاب بشمار می رفت، لیکن در عین حال جهادی ابتدایی علیه استکبار و علامتی از فرارسیدن نوبت سر برکشیدن جبهه حق و به هم خوردن موازنه های استعماری و در هم شکستن ابهت آمریکا و بطلان تلقینات ده ها ساله آنان برای مرعوب کردن ملت ها، بود.

خضریان گفت: آمریکایی ها که همواره منافع نامشروع خود را بر مصالح ملت ایران طلبکارانه ترجیح داده بودند، در 13 آبان سال 1358 با بیداری و عزم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: مبارزه مردم ایران در 13 آبان قدرت های استکباری را از بین برد

خضریان: مبارزه مردم ایران در 13 آبان قدرت های استکباری را از بین برد