مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-06سياسي

وجود سهمیه برای فرزندان هیات علمی توجیه ندارد/سهمیه ها عامل بی عدالتی نظام آموزشی


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود سهمیه ها را یکی از عوامل بی عدالتی در سیستم آموزشی و علمی کشور دانست و افزود: وجود سهمیه برای فرزندان هیات علمی که اتفاقا از شرایط علمی بهتری برخوردار هستند توجیه ندارد.

- ایسنا/کرمان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود سهمیه ها را یکی از عوامل بی عدالتی در سیستم آموزشی و علمی کشور دانست و افزود: وجود سهمیه برای فرزندان هیات علمی که اتفاقا از شرایط علمی بهتری برخوردار هستند توجیه ندارد.

سعید جلیلی امروز 15 آبان ماه در جمع دانش آموزان کرمانی، نوجوانان و جوانان را سرمایه ها و ظرفیت های کشور دانست و اظهار کرد: ما ثروت های زیادی داریم که منابع و معادن گوناگون را در بر می گیرند، اما همه ظرفیت ها فقط مادی نیست شما جوانان و نوجوانان هم ظرفیت هستید.

وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده کنیم تا به پیشرفت برسیم، تصریح کرد: نوجوانان و دانش آموزان نباید نسبت به مسائل روز بی تفاوت باشند.

شما از همین سن می توانید تاثیرگذار باشید، اوایل انقلاب دانش آموزان نقش موثری در مسائل اجتماعی و سیاسی داشتند، بویژه در زمان انتخابات ها بحث و تحلیل می کردند و نظر می دادند.

جلیلی دوران دانش آموزی را یک دوران طلایی خواند و با اشاره به اینکه 12 سال رفت وآمد در آموزش و پرورش رشد را رقم می زند، بیان کرد: باید ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود سهمیه برای فرزندان هیات علمی توجیه ندارد/سهمیه ها عامل بی عدالتی نظام آموزشی

وجود سهمیه برای فرزندان هیات علمی توجیه ندارد/سهمیه ها عامل بی عدالتی نظام آموزشی