مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-19اقتصادي

58 هزار متر اراضی شهری شیراز پس از 38 سال به دولت بازگردانده شد


بازرس کل استان فارس از استرداد 58 هزار متر مربع اراضی مرغوب شهری شیراز به دولت پس از 38 سال با ورود بازرسی این استان خبرداد.

- بازرس کل استان فارس از استرداد 58 هزار متر مربع اراضی مرغوب شهری شیراز به دولت پس از 38 سال با ورود بازرسی این استان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم اکرمی در این باره اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه واصل شده در سال 1365 میزان 5/8 هکتار اراضی ملی کیان آباد شیراز برای کشت علوفه به فردی واگذارشده بود با توجه به اینکه واگذاری به صورت قرارداد اجاره با مهلت اعتبار 5 ساله بوده و در سال 1370 مهلت آن منقضی شده بود، متصرفین بدون اخذ مجوز قانونی با یک قرارداد موقت واگذاری، اقدام به تغییر کاربری گسترده، قطعه بندی، خیابان کشی و ساخت وساز غیرمجاز و فروش اراضی به غیر کرده بودند.

وی با بیان اینکه پس از اثبات غیرقانونی بودن اقدامات، گزارش کیفری تهیه و به مرجع قضایی ارسال شد و در حال رسیدگی است، بیان کرد: همچنین به مدیرکل جهادکشاورزی استان فارس پیشنهاد شد تا موضوع قرارداد واگذاری برای خلع ید در کمیسیون مربوطه مطرح شود.

بازرس کل استان فارس اظهار کرد: این موضوع در شورای هیئت هفت نفره، مطرح و با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان بازرسی و به دلیل تخلف از مفاد قرارداد اجاره و عدم توجه به اخطارها، رأی به فسخ قرارداد و استرداد زمین مورد اشاره صادر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 هزار متر اراضی شهری شیراز پس از 38 سال به دولت بازگردانده شد

58 هزار متر اراضی شهری شیراز پس از 38 سال به دولت بازگردانده شد