مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-08ورزشي

ناداوری و پرونده سازی علیه بدنسازی ایران؟


فدراسیون ادعا می کند که کمپانی IFBB درحال کنترل و مبارزه با دوپینگ است و می خواهد جلوی این وضعیت آشفته را برای سلامت ورزشکاران بگیرد اما زمانی که محرومیت به صورت انتخابی برای ورزشکاران صورت می گیرد، - این سوال به وجود می آید که آیا نفوذ دست های پشت پرده در محرومیت افراد وجود دارد که به نفع خودشان افرادی را محروم می کنند؟ هران- ایرنا- بدنساز ایرانی که توسط فدراسیون پرورش اندام به مسابقات کمپانی IFBB اعزام شده بود، طبق نظر مسئولان و داوران بله علت دوپینگ متعارف از رقابت حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فدراسیون پرورش اندام ایران چندی پیش بدنسازان ایرانی برای شرکت در مسابقات کمپانی جهانی IFBB را اعزام کرد و موفق شد قهرمانی تیمی این رقابت ها را نیز کسب کند.

در طول این مسابقات اعتراضات زیادی به نتایج و داورای ها شد که یکی از عجیب ترین ها حذف شدن فرامرز عزیزی در رشته بادی بیلدینگ بود.

وی پس از پایین آمدن از استیج مسابقات مدعی شد که در حق او ناداوری شده است اما محسن قرآن نویس، داور بین المللی IFBB در پاسخ، تزریق داروی سینتول و دوپینگ نامتعارف را دلیل این اتفاق دانست.

طبق نظر نادو داروی سینتول جزو مواد ممنوعه است ولی در بدنسازی به علت عدم کنترل دوپینگ توسط بدنسازان از این دارو استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناداوری و پرونده سازی علیه بدنسازی ایران؟

ناداوری و پرونده سازی علیه بدنسازی ایران؟