مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-24اقتصادي

ماجرای شکایت از سلاح ورزی در دستگاه قضا و برکناری از ریاست اتاق بازرگانی


اواخر خرداد سالجاری انتخاب حسین سلاح ورزی به عنوان ریاست اتاق بازرگانی ایران در حالی انجام شد که صلاحیت وی به صورت قطعی توسط وزارت اطلاعات ایران، - اواخر خرداد سالجاری انتخاب حسین سلاح ورزی به عنوان ریاست اتاق بازرگانی ایران در حالی انجام شد که صلاحیت وی به صورت قطعی توسط وزارت اطلاعات ایران، رد شده بود با این حال وی از این تصمیم تمکین نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از انتصاب پر حاشیه حسین سلاح ورزی و اصرار وی بر ماندن در این سمت، یکی از فعالان اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی تهران نسبت به تداوم این انتصاب غیرقانونی در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران در دستگاه قضایی شکایتی ثبت کرد.

شعبه 15 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 28 (جرایم کارکنان دولت) تهران در تاریخ 29 شهریور 1402 با بررسی مستندات و لایحه دفاعیه ارائه شده توسط وکیل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در حکمی اولیه قرار منع تعقیب صادر کرد که مورد اعتراض شاکی قرار گرفت.

بازپرس این پرونده در پاسخ به شکایت این فعال اقتصادی مبنی بر تصرف غیرقانونی، استفاده غیرمجاز از اموال دولتی، انتصاب غیرقانونی، تضییع اموال عمومی و با استناد به لایحه دفاعیه وکیل اتاق اعلام کردکه انتخابات برگزار شده در اتاق ایران و تعیین رییس آن با رعایت کامل مقررات و وفق مقررات، قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شکایت از سلاح ورزی در دستگاه قضا و برکناری از ریاست اتاق بازرگانی

ماجرای شکایت از سلاح ورزی در دستگاه قضا و برکناری از ریاست اتاق بازرگانی