مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-20سياسي

اعضای نمایندگان تشکل های مردم نهاد در شوراهای توسعه استان مرکزی مشخص شدند


انتخابات نمایندگان تشکل های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل های استان مرکزی برگزار و اعضای تشکل ها تعیین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در نشستی با حضور بهنام نظری معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی انتخابات نمایندگان تشکل های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل های استان مرکزی برگزار و اعضای تشکل ها تعیین شدند.

در این آیین 9 نفر از اعضای سازمان های مردم نهاد استان مرکزی به عنوان نامزد اعلام آمادگی کرده بودند که در پایان فرهاد خسروی با 42 رای، علی قربانی با 14 و محمدحسن محمدی با 13 رای به ترتیب به عنوان نفر اول، دوم و علی البدل نمایندگان سمن ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان مرکزی انتخاب شدند.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در این نشست گفت: زمستان امسال شاهد برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری هستیم که بسترسازی برای مشارکت حداکثری در این انتخابات ضروری است.

بهنام نظری افزود: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد شامل، سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات امسال از مسائلی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی بر اهمیت نقش سمن ها و تشکل های مردم نهاد در برگزاری انتخاباتی با شکوه تاکید و اظهار کرد: سمن ها نقش به سزایی در تحقق راهبردها و فرمایشات مقام معظم رهبری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای نمایندگان تشکل های مردم نهاد در شوراهای توسعه استان مرکزی مشخص شدند

اعضای نمایندگان تشکل های مردم نهاد در شوراهای توسعه استان مرکزی مشخص شدند