مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-01سياسي

200 خط ارتباطی در کردستان درخواست های مردمی را ثبت می کنند


استاندار کردستان، از فعال بودن 200 خط ارتباطی با مردم خبر داد و گفت: در نوبت صبح خواهران و در نوبت بعدا ظهر نیز برادران آماده ارائه خدمت به همشهریان هستند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان، از فعال بودن 200 خط ارتباطی با مردم خبر داد و گفت: در نوبت صبح خواهران و در نوبت بعدا ظهر نیز برادران آماده ارائه خدمت به همشهریان هستند.

زارعی کوشا امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم آغاز به کار سامانه سا مد پاسخگویی به درخواست های مردمی (ویژه سفر ریاست جمهوی) در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان کردستان، نظام ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری، با همکاری مسئولان در استان راه اندازی شده است.

وی هدف از راه اندازی این ستاد مردمی را ارتباط سهل و آسان مردم برای انتقال درخواست های خود از طریق ارتباط تلفنی با مرکز سامد ذکر کرد و افزود: بیش از هزار نفر از همکاران اداری استان طی این چند روز فعالیت خود را از ساعت 7:30 صبح شروع کرده و تا ساعت 21 مشغول ارائه خدمت هستند.

استاندار کردستان، از فعال بودن 200 خط ارتباطی در این سامانه خبر و ادامه داد: در نوبت صبح خواهران و در نوبت بعدا ظهر نیز برادران آماده ارائه خدمت به همشهریان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 خط ارتباطی در کردستان درخواست های مردمی را ثبت می کنند

200 خط ارتباطی در کردستان درخواست های مردمی را ثبت می کنند