مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-31سياسي

شبیخون شدید فرهنگی برای درگیر کردن ذهن ها


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با تمام قدرت دست به شبیخون فرهنگی زده اند تا ذهن ها را درگیر کند.

- فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه مطرح کرد شبیخون شدید فرهنگی برای درگیر کردن ذهن ها ایسنا/خراسان شمالی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با تمام قدرت دست به شبیخون فرهنگی زده اند تا ذهن ها را درگیر کند.

سردار محمد اشعری، نهم آبان ماه در اجلاسیه شهدای وحدت که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، گفت: امروز دشمنان تلاش می کنند به وسیله فضای مجازی بازخوانی انقلاب را به دروغ بازگو کنند، آنان فضای مجازی را به دروغ پر از اطلاعات نادرست می کنند تا در بین جوانان شبهه ایجاد کرده و ذهن آنان را مورد هدف قرار دهند.

وی با بیان اینکه میل به وطن، انقلاب اسلامی و حیات اسلام سبب شد تا شهدا از جان گذشته و مقابل دشمنی که تا دندان مسلح بود بایستند، افزود: شهدا مقام والای خود را از امام انقلاب آموختند که باید در کنار مردم و برای مردم باشند و در همین راستا از سنین نوجوانی و جوانی وارد عرصه مبارزه و خدمت شدند و به مقام عبودیت و فدا شدن برای انقلاب و ملت و حیات دادن به انقلاب و ملت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیخون شدید فرهنگی برای درگیر کردن ذهن ها

شبیخون شدید فرهنگی برای درگیر کردن ذهن ها