مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-18سياسي

حواشی نقش دولت در چرخه اکران؛ از «سمفا» تا «شناسا» /لج بازی نکنیم!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در میان زیرمجموعه های سازمان سینمایی، یکی از مهمترین موسساتی که بیش از اصل فعالیت ها و اقداماتش، تبعات و ثمراتش در فضای رسانه ای انعکاس پیدا می کند، - حواشی نقش دولت در چرخه اکران؛ از سمفا تا شناسا /لج بازی نکنیم! هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر به عنوان بازوی اجرایی سازمان سینمایی در سامان دهی زیرساخت های اکران در سینمای ایران، به مهمترین حاشیه های این حوزه پاسخ داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در میان زیرمجموعه های سازمان سینمایی، یکی از مهمترین موسساتی که بیش از اصل فعالیت ها و اقداماتش، تبعات و ثمراتش در فضای رسانه ای انعکاس پیدا می کند، مؤسسه سینماشهر است؛ مؤسسه ای که به نوعی می توان آن را بازوی اجرایی سازمان سینمایی در حوزه سامان دهی زیرساخت های مرتبط با فرآیند پخش و اکران در سینمای ایران به حساب آورد.

ماموریت هایی همچون پشتیبانی از فرآیند تجهیز سالن های سینمایی، تأمین زیرساخت های لازم برای افزایش استانداردهای اکران و نظارت بر فرآیند فعالیت سامانه های مرتبط با بلیت فروشی و ثبت آمار مرتبط با عملکرد فیلم ها در اکران، تنها بخشی از مأموریت های این مؤسسه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی نقش دولت در چرخه اکران؛ از «سمفا» تا «شناسا» /لج بازی نکنیم!

حواشی نقش دولت در چرخه اکران؛ از «سمفا» تا «شناسا» /لج بازی نکنیم!