مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-13اقتصادي

مصدومان نزاع و تصادفات، بیشترین مراجعان پزشکی قانونی هستند


مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: طی شش ماه نخست امسال روزانه بیش از 26 مصدوم نزاع در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: طی شش ماه نخست امسال روزانه بیش از 26 مصدوم نزاع در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، محمدرضا نورس اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال پنج هزار و 605 مصدوم نزاع در استان معاینه شده اند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته پنج هزار و 280 نفر بود و بدین ترتیب شاهد رشد شش درصدی نزاع هستیم.

به گفته وی، بررسی ماهانه تعداد مصدومان نزاع نشان داد که خرداد ماه با 630 نفر کمترین و مرداد ماه با 856 نفر بیشترین تعداد مصدوم نزاع مراجعه کننده به پزشکی قانونی را داشته است.

وی بیان کرد: بررسی آمار شهرستان ها نشان می دهد بیشترین مصدوم نزاع در بجنورد با تعداد دو هزار و 110 نفر بود و پس از آن به ترتیب شیروان با یک هزار و 81 نفر، اسفراین با 939 نفر، آشخانه با 568 نفر، فاروج با 372 نفر و جاجرم با 354 نفر قرار داشته و شهرستان راز با 181 مصدوم معاینه شده، کمترین تعداد را داشته است.

وی افزود: مصدومان نزاع و تصادفات، بیشترین مراجعان پزشکی قانونی هستند و در سال 1401، هفت هزار و 541 مصدوم ناشی از نزاع در استان معاینه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومان نزاع و تصادفات، بیشترین مراجعان پزشکی قانونی هستند

مصدومان نزاع و تصادفات، بیشترین مراجعان پزشکی قانونی هستند