مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-06پزشكي

ارائه خدمات رایگان بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد به بیماران سرطانی


سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات شیمی درمانی و رادیوتراپی بیماران سرطانی رایگان است.

- محسن عزیزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج،  گفت: 107 بیماری شامل سرطان ها، بیماری های متابولیک و بیماری های نادر که برخی از آنها در استان وجود ندارد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

سرپرست بیمه سلامت با اشاره به اینکه 10 هزار بیمار صعب العلاج در سطح استان شناسایی شدند، افزود: 8 هزار و 700 نفر از این افراد خدمات دریافت می کنند.

وی بیان کرد: بیماران تحت پوشش علاوه بر خدمات درمانی که به آنها ارائه می شود، چهار میلیارد خسارت خارج از ضابطه نیز دریافت می کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه بیماران سرطانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، گفت: بیماران سرطانی با ارائه مدرک درمانی توسط سازمان بیمه گر نشان دار شده و فرانشیز آنها در زمان مراجعه به پزشک نسبت به سایر بیماران متغیر است.

وی با بیان اینکه خدمات شیمی درمانی و رادیوتراپی رایگان است، بیان کرد: 62 قلم داروی بیماران سرطانی و صعب العلاج تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

عزیزی در خصوص طرح بیمه سلامت در راستای جوانی جمعیت گفت: زوج های نابارور، مادران شیرده و کودکان زیر پنج سال تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند خدماتی که به مادران شیرده و کودکان زیر پنج سال ارائه می شود رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد به بیماران سرطانی

ارائه خدمات رایگان بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد به بیماران سرطانی