مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-17سياسي

مردم کرمان به نیت حاج قاسم 30 هزار جلد کتاب نذر کردند


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی شمال استان کرمان گفت: در طرح نذر کتاب به نیت شهید سلیمانی، بیش از 30 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی و مناطق محروم استان اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محسن روحی ترویج فرهنگ کتابخوانی را وظیفه همگانی دانست و با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب در اهمیت مطالعه و کتابخوانی، گفت: امیدواریم عادت خوب کتابخوانی فراگیر شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی شمال استان کرمان عنوان کرد: در اهمیت کتاب و کتابخوانی همان بس که معجزه دین ما کتاب است؛ کتاب تغدیه روح است و انسان باید در راه کسب علم تلاش کند، یکی از ویژگی های شهید سلیمانی اهل کتاب و مطالعه بودن، بود به طوری که ایشان حتی در میدان جنگ و عملیات های خارجی نیز از این امر غافل نبودند و امیدواریم همه به ویژه مردم دیار کریمان از این شهید پیروی کنیم.

روحی با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمان، تصریح کرد: جشنواره انتخاب کتاب سال استان پس از 2 سال وقفه، 28 آبان ماه در شهر سرچشمه برگزار و از 11 کتاب برگزیده کتاب استان تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان رابر در هشتمین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران یکی از 12 شهر منتخب بود که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از فعالان این امر در رابر تقدیر خواهد شد، افزود: سال گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کرمان به نیت حاج قاسم 30 هزار جلد کتاب نذر کردند

مردم کرمان به نیت حاج قاسم 30 هزار جلد کتاب نذر کردند