مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-01سياسي

توضیح مدیرکل کتابخانه های البرز درباره دیوارکشی در سالن کتابخانه شهید ثالث


مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز گفت: حدود 110 متر از سالن کتابخانه شهید ثالث ساوجبلاغ با تفاهمی که با هیات امنای مسجد منعقد شده به سایر فعالیت های فرهنگی اختصاص داده شده و این مساله که قرار است به مطبخ تبدیل شود واقعیت ندارد.

- ایسنا/البرز مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز گفت: حدود 110 متر از سالن کتابخانه شهید ثالث ساوجبلاغ با تفاهمی که با هیات امنای مسجد منعقد شده به سایر فعالیت های فرهنگی اختصاص داده شده و این مساله که قرار است به مطبخ تبدیل شود واقعیت ندارد.

علی معدنی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص کتابخانه شهید ثالث ساوجبلاغ اظهار کرد: متاسفانه برخی رسانه ها در خصوص این ماجرا بی اخلاقی کرده و مطالب غیر واقع منتشر کرده اند.

وی ادامه داد: این کتابخانه تعطیل نشده و حتی یک متر از بخش مخزن، کودک و نوجوان آن کم نشده است و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی توضیح داد: حدود 110 متر از سالن این کتابخانه با تفاهمی که با هیات امنای مسجد منعقد شده به سایر فعالیت های فرهنگی اختصاص داده شده و این مساله که قرار است به مطبخ تبدیل شود واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: این فضا طبق قرارداد با هیات امنای مسجد، بیش از 10 سال پیش به کتابخانه تبدیل شده ولی قرارداد آن به اتمام رسیده و پس از برخی کشمکش ها بنا شد همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیرکل کتابخانه های البرز درباره دیوارکشی در سالن کتابخانه شهید ثالث

توضیح مدیرکل کتابخانه های البرز درباره دیوارکشی در سالن کتابخانه شهید ثالث