مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-17سياسي

وضعیت شورای شهر سی سخت اسف بار است


امام جمعه شهر سی سخت از وضعیت شورای شهر این شهر به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت به امامت حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت در محل مسجد جامع امام علی ع با حضور نمازگزاران برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده در خطبه اول ضمن توصیه نفس ضعیف خود و دیگران به تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: تقوا یعنی در سختی ها مشکلات و گرفتاریها خدارا فراموش نکنیم،ای کسانی که ایمان آورده اید ذات و توشه بردارید و بدانید که بهترین ذات و توشه شما تقوا است،تقوا سازش نکردن با شیطان است،تقوا تنها کارت شناسایی است که در هنگام عبور از پل صراط می توانی به راحتی با آن عبور کنید،اگر کارت شناسایی تقوا هنگام عبور از پل صراط همراه ما و شما نباشد اجازه عبور نخواهیم داشت، باید دستورات خدا راانجام دهیم.

واهبی زاده با اشاره به نظر دین درمورد نگاه والدین به فرزند گفت: قرار دادن فرزندان در مسیر خدا توسط والدین ،کمک کردن فرزند برای ماندن درمسیر درست الهی،والدین باید راه و روش اسلامی را به فرزندان خود بیاموزند.

خطیب جمعه سی سخت با اشاره به سخنان حضرت علی در مورد حق فرزند گفت: حق فرزند بر پدر ومادر سه مورد است اول اینکه برای فرزند خود هنگام تولد اسم نیکو انتخاب کنند تا به واسطه آن اسم نیکو سربلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شورای شهر سی سخت اسف بار است

وضعیت شورای شهر سی سخت اسف بار است