مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-25سياسي

نوش آبادی: مردم غزه با تمام کشورهای استکباری در جنگ هستند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز آمریکایی ها نقش مدیریت جنگ در اسراییل را ایفا می کنند، اظهار کرد: در این روزها مردم مظلوم غزه با تمام کشورهای استکباری در جنگ هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با سفرای کشورهای اسلامی، دبیران و رؤسای سازمان های بین المللی مستقر در تهران و نیز با حضور دکتر محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه در سالن جلسات کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد.

در همین راستا، حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه توانا، گفت: این جلسه با پیشنهاد کمیسیون امنیت ملی مجلس و با پیگیری های ریاست این کمیسیون و موافقت رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه با هدف هم افزایی، جلب مشارکت، حمایت و کمک به حل مشکلات مردم مظلوم غزه از جانب کشورهای اسلامی تشکیل شد، اظهار کرد: در ابتدا هدف اصلی این نشست که حمایت کشورهای اسلامی از فلسطین بود، برای مدعوین جلسه تشریح شد.

نماینده ورامین با اشاره به استقبال بسیار خوب از این نشست، عنوان کرد: محمدباقر قالیباف رییس مجلس نیز در این نشست تاریخچه ای از فلسطین، سرزمین های اشغالی، فشارهای بی امان رژیم صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: مردم غزه با تمام کشورهای استکباری در جنگ هستند

نوش آبادی: مردم غزه با تمام کشورهای استکباری در جنگ هستند