مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-19بين الملل

تعریف ترامپ از رییس جمهور چین


رییس جمهور پیشین آمریکا در حالی از رییس جمهور چین تعریف و تمجید کرد که جو بایدن در جریان اولین دیدارش با رییس جمهور شی وی را یک «دیکتاتور» خوانده و مورد انتقاد قرار داده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المللی خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در جریان برگزاری کمپین انتخاباتی دیگر در ایالت آیووای آمریکا از قدرت و رهبری رییس جمهور چین تعریف کرده و جو بایدن، رییس جمهور کنونی آمریکا را فردی ضعیف تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدزرت نیوز تنها پس از گذشت چند روز از سفر تاریخی شی جین پینگ رییس جمهور چین به ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا با اتخاذ موضعی خلاف موضع انتقادی بایدن، از شی تمجید و قدردانی کرده و او را مردی بزرگ توصیف کرد.

ترامپ در جریان این گردهمایی، رییس جمهور شی را فردی قوی و باهوش خواند ودر مقابل تعریف های خود از شی، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را فردی ضعیف و بسیار احمق معرفی کرد.

مواضع حمایت طلبانه ترامپ از رییس جمهور چین در حالی عنوان شد که پیشتر بایدن پس از دیدار با وی در کالیفرنیا از او به عنوان یک رییس جمهور دیکتاتور یاد کرده بود.

ترامپ در جمع هواداران 1 هزار و 400 نفری خود در ایالت ایووا عنوان کرد: شاید مطبوعات آمریکایی از این که از رییس جمهور چین تعریف می کنم، چندان خوششان نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف ترامپ از رییس جمهور چین

تعریف ترامپ از رییس جمهور چین