مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-25دانش

دوره دکتری تخصصی مالکیت فکری ایجاد می شود


ارتقای دانش مالکیت فکری محور اصلی تفاهم نامه وزارت علوم و سازمان ثبت اسناد و املاک است که به امضای وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان اسناد و املاک کشور رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، بر اساس تفاهم نامه ای که به امضای محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسید، دو طرف با هدف رشد دانش مالکیت فکری، همکاری آموزشی و پژوهشی خواهند داشت.

همکاری در تحلیل، بررسی و تجاری سازی اختراعات، مدل های مصرفی، علائم تجاری و طرح های صنعتی و گسترش ثبت نشانه های جغرافیایی، منابع ژنتیکی و دانش سنتی و فلوکور بین وزارت علوم و سازمان ثبت اسناد و املاک  افزایش می یابد.

  همچنین برگزاری رویدادها مشترک اعم از دوره ها، کارگاه ها، سمینارها و همایش ها در راستای توانمندسازی ذینفعان مالکیت فکری و تدوین محتوای آموزشی در راستای آگاهی بخشی عمومی و تخصصی از حقوق مالکیت فکری از مفاد این تفاهمنامه است.

طرفین در این تفاهم نامه موافقت کردند در خصوص پروژه های ملی و بین المللی مربوط به مالکیت فکری و ارتقای جایگاه بین المللی با هم همکاری کنند و برای تدوین ضوابط حمایت مالی از تجاری سازی اختراعات مدل های مصرفی علائم تجاری و طرح های صنعتی و اعطای گرانت مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره دکتری تخصصی مالکیت فکری ایجاد می شود

دوره دکتری تخصصی مالکیت فکری ایجاد می شود