مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-19سياسي

بخشی از بستر و حریم رودخانه عباس آباد آزاد می شود


در راستای احیای حقوق عامه، بالاخره تا پایان هفته بخشی از حریم و بستر رودخانه عباس آباد آزادسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ صبح امروز مسوولان قضایی استان برای بررسی مجدد وضعیت بستر و حریم رودخانه عباس آباد از آن رودخانه بازدید کردند.

دادستان همدان در این بازدید عنوان کرد: برابر با اصل 45 قانون اساسی بستر و حریم رودخانه ها، کانال ها، مسیرها، قنات ها، آبراهه ها و موارد مشابه جزو انفال و از اموال عمومی بوده و تصرف این مکان ها غیرقانونی است.

حسن خانجانی تصریح کرد: آزادسازی بستر رودخانه های استان به جد در دستور کار ما قرار دارد تا جایی که در یکی دو سال اخیر با ورود این دادستانی آزادسازی و رفع تصرف از بستر رودخانه آبشینه انجام شد و مدتی بعد آزادسازی بستر رودخانه چشمه قصابان انجام گرفت.

وی افزود: درباره رودخانه عباس آباد نیز در یک سال اخیر پیگیری هایی انجام شد و با توجه به شرایط موجود، ابتدا باید طرح مطالعاتی و تعیین حدود برای آزادسازی بستر و حریم رودخانه در دستور کار قرار می گرفت که انجام شده و اکنون هم شرایط لازم برای آزادسازی لااقل بخشی از بستر رودخانه فراهم شده است.

محمدرضا عدالتخواه رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه رودخانه ها جزو انفال هستند و باید همه مردم از آن بتوانند استفاده کنند، گفت: به منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از بستر و حریم رودخانه عباس آباد آزاد می شود

بخشی از بستر و حریم رودخانه عباس آباد آزاد می شود