مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-16اقتصادي

عمده فولاد تولیدی کشور صرف مصارف داخلی شده است


طبق آمار ارائه شده توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه بالغ بر 56 میلیون تن (56 میلیون و 503 هزار تن) از انواع اقلام فولادی در کشور تولید شده که از این میزان حدود هفت میلیون تن صادر و باقی (قریب به 50 میلیون تن) صرف مصارف داخلی شده است.

- طبق آمار ارائه شده توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه بالغ بر 56 میلیون تن (56 میلیون و 503 هزار تن) از انواع اقلام فولادی در کشور تولید شده که از این میزان حدود هفت میلیون تن صادر و باقی (قریب به 50 میلیون تن) صرف مصارف داخلی شده است.

طبق آمار تولید و مصرف فولاد کشور در انواع مقاطع و شمش فولاد، محصولات فولادی و آهن اسفنجی، از مجموع بالغ بر قریب به 66 میلیون و 610 هزار تن تولیدی ظرف هفت ماهه نخست امسال، قریب به 60 میلیون تن (قریب به 89 درصد) صرف مصارف داخلی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آمار ارائه شده توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه بالغ بر 56 میلیون تن (56 میلیون و 503 هزار تن) از انواع اقلام فولادی در کشور تولید شده که از این میزان حدود هفت میلیون تن صادر و باقی (قریب به 50 میلیون تن) صرف مصارف داخلی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده فولاد تولیدی کشور صرف مصارف داخلی شده است

عمده فولاد تولیدی کشور صرف مصارف داخلی شده است