مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-05اقتصادي

تولید صنایع دستی در زندان های سمنان افزایش می یابد


سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: تولیدات صنایع دستی در زندان های این استان افزایش می باید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سمانه سلطانی پور، سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: در جلسه با اداره کل زندان های استان سمنان که روز سه شنبه 9 آبان ماه 1402 برگزار شد، برای رونق تولید صنایع دستی توسط زندانیان و خانواده هایشان در سه طرح متفاوت تصمیم گیری شد.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان سمنان افزود: در طرح ایجاد اشتغال نشسته یا پای تخت، ابتدا زندانیان توسط هنرمندان صنایع دستی آموزش خواهند دید و پس ازآن مواد اولیه تولید صنایع دستی به زندانیان تحویل داده می شود و در مقابل زندانیان با تولید صنایع دستی دستمزد دریافت خواهند کرد.

سمانه سلطانی پور گفت: در طرح دوم سالن هایی توسط اداره کل زندان ها انتخاب شده و پس ازآن توسط هنرمندان صنایع دستی با ابزارهای تولید صنایع دستی تجهیز می شود تا زندانیان با تولید صنایع دستی در این کارگاه ها بتوانند دستمزد دریافت کنند.

او افزود: در طرح سوم خانواده های زندانیان برای کسب درآمد توسط اداره کل زندان ها به هنرمندان صنایع دستی معرفی می شود تا با آموزش دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید صنایع دستی در زندان های سمنان افزایش می یابد

تولید صنایع دستی در زندان های سمنان افزایش می یابد