مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-02سياسي

راه اندازی سامانه 2020 در راستای توزیع عادلانه پرونده های کارشناسی در کشور


رییس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری گفت: سامانه 2020 در راستای توزیع عادلانه پرونده ها در سطح کشور راه اندازی شده و در قالب برنامه جامع در کشور لازم الاجراست و همه کارشناسی ها در سامانه ثبت می شود.

- رییس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری اعلام کرد راه اندازی سامانه 2020 در راستای توزیع عادلانه پرونده های کارشناسی در کشور ایسنا/کرمان رییس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری گفت: سامانه 2020 در راستای توزیع عادلانه پرونده ها در سطح کشور راه اندازی شده و در قالب برنامه جامع در کشور لازم الاجراست و همه کارشناسی ها در سامانه ثبت می شود.

محمدحسین دادخواه پیش از ظهر امروز 11 آبان ماه در نشست شورای قضایی استان با شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری در کرمان اظهار کرد: کانون کرمان از کانون های پیشروی کشور است و نمایندگان تاثیرگذاری در شورای عالی دارد.

وی با اشاره به اینکه 31 کانون کارشناسان رسمی دادگستری در استان ها و 18 عضو در شورای عالی داریم، افزود: در این دوره به تغییر و تحولات حوزه کارشناسی کشور توجه شده به ویژه در آموزش.

دادخواه با اشاره به اینکه نگاه ما صرفا به صنف نیست و برای رعایت و حفظ حقق مردم تلاش می کنیم، گفت: سامانه 2020 در راستای توزیع عادلانه پرونده ها در سطح کشور راه اندازی شده و در قالب برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه 2020 در راستای توزیع عادلانه پرونده های کارشناسی در کشور

راه اندازی سامانه 2020 در راستای توزیع عادلانه پرونده های کارشناسی در کشور