مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-30ورزشي

بیانیه طوفانی استقلال علیه پرسپولیس ؛ برملایتان می کنیم!


باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای پاسخ اظهارات سرمربی و بازیکنان پرسپولیس را داد.

- ظاهرا در این فوتبال، اگر سکوت کنید تصور می کنند بی زبان و بی دفاع هستید و نمی توانید در مقام دفاع و پاسخگویی مقابل اظهارات بعضا بیهوده و فاقد وجاهت قانونی حاضر شوید.

  گویا دلیل تساوی امشب تیم پرسپولیس مقابل ملوان، استقلال بوده، چرا که تعدادی از اعضای این تیم به طور هماهنگ و برنامه ریزی شده، به جای توضیح فنی درباره دلایل توقف شان، پای استقلال و مسئولانش را وسط کشیده اند.

  بدون شک، اگر اشتباه داوری دیگری در این مسابقه به نفع پرسپولیس رخ می داد و برنده می شدند، مثل همان سه هفته ای که با اشتباهات داوری بردند و باخت را با گل آفساید به مساوی تبدیل کردند، هیچ نمی گفتند و این بار هم در کمال آرامش و به دور از دوربین ها و میکروفون ها، آرام و بی صدا محو می شوند و به خانه های شان بازمی گشتند.

  پرسپولیسی ها در حالی این سناریوی منسوخ و نخ نما را نوشته اند که در روز های گذشته بار ها و بار ها درباره استقلال، با پست و استوری و مصاحبه، خودنمایی کرده اند.

آیا این صحبت ها به ادعای سرمربی پرسپولیس با آن ادبیات که گنده تر از دهان شان حرف زده اند درباره همین دخالت ها و اظهارات بیجا و غیر قانونی سه عضو این باشگاه درباره استقلال و موضوعاتش، صدق نمی کرد؟ افرادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه طوفانی استقلال علیه پرسپولیس ؛ برملایتان می کنیم!

بیانیه طوفانی استقلال علیه پرسپولیس ؛ برملایتان می کنیم!