مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-31بين الملل

درخواست هلال احمر ایران برای شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه


رییس جمعیت هلال احمر کشورمان خواستار همصدایی جمعیت های ملی برای حمایت از فلسطین، برگزاری فوری نشست کمیته اسلامی هلال بین الملل و شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی لاهه به دلیل نقض صریح حقوق بشردوستانه در حمله به غزه شد.

- رییس جمعیت هلال احمر کشورمان خواستار همصدایی جمعیت های ملی برای حمایت از فلسطین، برگزاری فوری نشست کمیته اسلامی هلال بین الملل و شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی لاهه به دلیل نقض صریح حقوق بشردوستانه در حمله به غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرحسین کولیوند به صورت برخط و جداگانه با روسای هلال احمر اردن، عراق، ترکیه، مدیر اجرایی هلال احمر غزه و رییس کمیته اسلامی هلال بین الملل گفت وگو و بر چهار محور اصلی آتش بس فوری در اراضی اشغالی و نوار غزه، رعایت حقوق بشردوستانه و ممانعت از ایراد آسیب های شدیدتر به غیرنظامیان، زنان، کودکان و اقشار آسیب پذیر در نوار غزه، لزوم رعایت استانداردهای اخلاقی و حمایت همه جانبه از کادر درمان، خبرنگاران، امدادگران هلال احمر و غیرنظامیان تاکید کرد.

وی در این جلسات با ارائه پیشنهادات خود برای حمایت از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین، گفت: با برگزاری نشست فوری کمیته اسلامی هلال بین الملل، به اقدامات غیرانسانی و کشتن افراد بی گناه و غیرنظامیان توسط رژیم صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست هلال احمر ایران برای شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه

درخواست هلال احمر ایران برای شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه