مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 21:552023-10-28اجتماعي

بار دیگر تصاویر یک قلاده پلنگ در گیلان به ثبت رسید


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی گیلان گفت: با تلاش محیط بانان یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش، تصاویر گونه حمایت شده و در خطر انقراض یک قلاده پلنگ ایرانی بار دیگر در ارتفاعات جنگلی این شهرستان به ثبت رسید.

- ایسنا/گیلان معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی گیلان گفت: با تلاش محیط بانان یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش، تصاویر گونه حمایت شده و در خطر انقراض یک قلاده پلنگ ایرانی بار دیگر در ارتفاعات جنگلی این شهرستان به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، تورج صادقی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش و پشتکار محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان املش، بار دیگر تصاویر زیبایی از گونه حمایت شده و در خطر انقراض پلنگ ایرانی در ارتفاعات شهرستان املش ثبت گردید.

وی افزود: در ماه ابتدایی پاییز 1402، تعداد قابل ملاحظه ای از گونه های مختلف حیات وحش در شهرستان املش مستندسازی شده است که از جمله می توان به گونه های گربه جنگلی، تشی، سمور سنگی، سنجاب، گراز، خرس قهوه ای، انواع پرندگان شکاری و مهمترین آنها ثبت یک قلاده پلنگ اشاره کرد.

صادقی ادامه داد: این چندمین بار است که تصاویر پلنگ در دوربین های کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست در شهرستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار دیگر تصاویر یک قلاده پلنگ در گیلان به ثبت رسید

بار دیگر تصاویر یک قلاده پلنگ در گیلان به ثبت رسید