مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-20سياسي

یک نماینده: بسیاری از طلاق ها از مشاوره های نادرست است


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه بسیاری از طلاق ها در کشور برگرفته از مشاوره های نادرست، گفت: مشاوره ها ی خانواده باید گزارش دقیقی ارائه دهند که چقدر به سعادت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، بر اساس جدیدترین آمار ثبت احوال کشور در سال جاری تا ابتدای مرداد، 199 هزار742 ازدواج و 65 هزار 354 طلاق به ثبت رسیده است و بر اساس آن اخیراً خبری مبنی بر اینکه از هر سه ازدواج یک مورد به طلاق ختم می شود منتشر شد.

همچنین تحلیل های غلطی در خصوص ازدواج و طلاق از سوی کارشناسان ارائه شد، به گونه ای که در ازدواج نکردن افراد تاُثیرگذار است.

گفتنی است؛ این تحلیل های نادرست موجب ایجاد نگرانی شده و تمایل به ازدواج را کم می کند.

در همین راستا طبق تماس خبرنگار باشگاه توانا با سازمان ثبت احوال، مشخص شد که این آمار طلاق تناسب با آمار ازدواج های سال جاری ندارد بلکه آمار طلاق مربوط به ازدواج های قبل و قدیمی تر نیز است.

بنابراین این جمله که از هر سه ازدواج یکی به طلاق ختم می شود، کاملاً نادرست است و نتیجه آن ایجاد فضایی بسیار سیاه و یاس آلود می شود که افراد را از ازدواج منصرف می کند.

بر اساس همین تحلیل های نادرست کارشناسان و مشاوران خانواده خبرنگار توانا با حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده: بسیاری از طلاق ها از مشاوره های نادرست است

یک نماینده: بسیاری از طلاق ها از مشاوره های نادرست است