مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-05بين الملل

متفکر عرب: شکست اسراییل در جنگ به نفع تمام منطقه است


یک متفکر عرب تأکید کرد که منفعت تمام کشورها و قدرت های منطقه این است که رژیم صهیونیستی نتواند به اهدافش در جنگ غزه دست یابد.

- یک متفکر عرب تأکید کرد که منفعت تمام کشورها و قدرت های منطقه این است که رژیم صهیونیستی نتواند به اهدافش در جنگ غزه دست یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، عزمی بشاره، متفکر عرب و مدیر کل مرکز پژوهش های عربی و بررسی سیاست ها گفت، صهیونیست ها برای بازپس گیری توازن و انتقام به واسطه جنگ اتفاق نظر دارند و تا زمانی که توافق آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره هدف این جنگ پای بر جاست و کشورهای عربی هیچگونه اقدام واقعی اتخاذ نکرده اند، جنگ کشتار جمعی علیه غزه همچنان ادامه خواهد داشت.

این محقق گفت، تحقق آتش بس محال است.

مگر اینکه سطح توافق اسراییلی ها درباره جنگ تغییر یابد یا مشکلی در توافق آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره هدف اصلی این جنگ یعنی از بین بردن حماس ایجاد شود یا اینکه کشورهای عربی مواضع عملی واقعی را از طریق قطع روابط خود با رژیم صهیونیستی یا تهدید واقعی به قطع آن اتخاذ کنند.

در کل اکنون زمان طرح های سیاسی نیست بلکه زمان مقاومت، جنگ و پایداری است.

وی گفت، اگر رژیم صهیونیستی طرح خود را با توافق با آمریکا تکمیل کند زورگویی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره تمام کشورهای منطقه دوچندان خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفکر عرب: شکست اسراییل در جنگ به نفع تمام منطقه است

متفکر عرب: شکست اسراییل در جنگ به نفع تمام منطقه است