مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-09سياسي

47 درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف منجر به مصالحه شده است


ثبت آمار 47 درصد مصالحه در پرونده هایی که به این نهاد ارجاع می شود، موفقیت بسیار ارزشمندی است، چرا که مکتب ما و دین مقدس اسلام اهمیت زیادی برای این امر مهم قائل است و خداوند این لطف را به شما داشته است که این تلاش و موفقیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جمع مدیران و کارکنان مجتمع شورای حل اختلاف اراک اظهار کرد: شورای حل اختلاف طی بیش از دو دهه منشا آثار و برکات بسیار فراوانی در سیستم قضایی کشور بوده است.

وی تصریح کرد: ثبت آمار 47 درصد مصالحه در پرونده هایی که به این نهاد ارجاع می شود، موفقیت بسیار ارزشمندی است، چرا که مکتب ما و دین مقدس اسلام اهمیت زیادی برای این امر مهم قائل است و خداوند این لطف را به شما داشته است که این تلاش و موفقیت بزرگ را بتوانید به ثبت برسانید.

 رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: مگر چیزی بالاتر از اینکه با ایجاد مصالحه و اصلاح ذات البین بتوان آرامش و صلح را به خانواده ها هدیه داد وجود دارد؟ آن هم در دنیای امروز که می بینید، انسانیت و اخلاق در آن چقدر مظلوم و غریب است.

موسوی با اشاره غزه تاکید کرد: در کشوری که غصب شده است می بینید که چگونه مردم مظلوم و مسلمان را به خاک و خون کشیده اند و هیچ صدایی از مدعیان دروغین حقوق بشر به گوش نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف منجر به مصالحه شده است

47 درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف منجر به مصالحه شده است