مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-24سياسي

جزییات تازه از جلسه دیروز شورای نظارت بر اتاق ایران


شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران به ریاست وزیر صمت عصر دوشنبه با بررسی موضوع تخلف در انتخابات خردادماه رییس اتاق بازرگانی ایران، با اکثریت آرا به برکناری حسین سلاح ورزی از ریاست این اتاق رأی داد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: در جلسه روز گذشته شورای عالی نظارت که زمزمه های تصمیم گیری آن درباره ریاست اتاق ایران چند روزی بود که شنیده می شد، بار دیگر با حضور وزرای صمت، اقتصاد و کشاورزی، رییس سازمان استاندارد و همچنین نمایندگان اتاق، روند غیرقانونی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق ایران مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه گزارشی از روند این انتخابات مطرح و اعلام شد که نامه اخذ نظر و تأیید دستگاه امنیتی درباره کاندیداها در روز دوم خردادماه 1402 صادر شده و مقام امنیتی نیز حسب مقررات در دهمین روز کاری پس از ارسال این نامه، در پاسخی مکتوب اکثر لیست اعلامی را تأیید کرده و تنها درباره حسین سلاح ورزی ضمن عدم تأیید بیان کرده درباره ایشان متعاقباً اظهار نظر خواهد کرد.

پس از آن و در روز 24 خردادماه یعنی سه روز مانده به انتخاب هیأت رییسه اتاق، نامه صریح وزارت اطلاعات در مورد آقای سلاح ورزی ـ تنها نامزد تأیید نشده در نامه قبل ـ مبنی بر عدم تأیید صلاحیت ایشان ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از جلسه دیروز شورای نظارت بر اتاق ایران

جزییات تازه از جلسه دیروز شورای نظارت بر اتاق ایران