مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-23اقتصادي

کشتی سازی صدرا مرکز استراتژیک برای توسعه تجارت دریایی مازندران است


استاندار مازندران با تشریح موقعیت استراتژیک کشتی سازی صدرا در محل تلاقی کریدور شمال به جنوب و همجواری با کشورهای حوضه دریای مازندران، گفت: - ایسنا/مازندران استاندار مازندران با تشریح موقعیت استراتژیک کشتی سازی صدرا در محل تلاقی کریدور شمال به جنوب و همجواری با کشورهای حوضه دریای مازندران، گفت: این امر فرصت مناسبی برای مازندران به منظور گسترش مناسبات دریایی با همسایگان شمالی در توسعه صادرات و رشد اقتصاد دریا محور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت کشتی سازی صدرا، سید محمود حسینی پور در بازدید دو ساعته از مجتمع کاسپین شرکت صدرا، بر همراهی این شرکت در توسعه صادرات دریایی مازندران تاکید کرد .

نماینده عالی دولت در مازندران از بسته های تشویقی دولت با توجه به دانش بنیان بودن این مجتمع در موضوع مالیات و اعطای تسهیلات برای توسعه زیرساخت های لازم در این مجتمع صنعتی خبر داد .

استاندار مازندران همچنین با مهم خواندن نقش این شرکت در ایجاد اشتغال پایدار، اهتمام مدیران و کارکنان این مجموعه در ساخت 4 فروند کشتی 3500 تنی و رو_رو را ستود و از آمادگی استانداری در راستای حمایت از این صنعت تاکید کرد.

در ادامه رعیت آزاد، مدیر مجتمع کاسپین نیز با ارائه گزارش از روند عملیات نوسازی چهار فروند کشتی، توسعه زیرساخت ها برای افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی سازی صدرا مرکز استراتژیک برای توسعه تجارت دریایی مازندران است

کشتی سازی صدرا مرکز استراتژیک برای توسعه تجارت دریایی مازندران است