مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-26پزشكي

یک تأسف و تسلیت ساده ، خیلی سخت بود آقای دکتر ؟!


یک ماه پیش دختربچه ای 10 ساله به همراه والدین خود از شهرستان کوهدشت برای عمل جراحی انحراف چشم به یکی از بیمارستان های خصوصی کرمانشاه می رود و در حین عمل دچار افت ضربان قلب شده، - سپس به کما می رود و پدرش از غصه سکته می کند و جان می دهد.

عصر ایران - یک ماه پیش دختربچه ای 10 ساله به همراه والدین خود برای عمل جراحی انحراف چشم به یکی از بیمارستان های خصوصی کرمانشاه می رود و در حین عمل دچار افت ضربان قلب شده، سپس به کما می رود.

در پی این اتفاق پدر و مادر وی که از شهرستان کوهدشت لرستان به کرمانشاه آمده بودند در گوشه ای از محوطه بیمارستان چادر زدند و به انتظار به هوش آمدن دخترشان ماندند اما 20 روز بعد پدر از شدت غصه دختر  ایست قلبی کرد و جان باخت.

حالا خبرگزاری ایرنا سراغ رییس سازمان پزشکی کرمانشاه رفته و از او درباره این ماجرا پرسیده است.

پاسخ محمدباقر حیدری را طبق آنچه ایرانا منتشر کرده بخوانید: تاکنون شکایتی از سوی خانواده این دختر به سازمان نظام پزشکی کرمانشاه واصل نشده است هرچند دادستان می تواند به عنوان مدعی العموم وارد قضیه شود که به روال قانونی اقدامات و همکاری لازم را انجام می دهیم.

 بهتر است تا زمان مشخص شدن نتایج کارشناسی با این موضوع به صورت علمی برخورد کنیم و از هر گونه تفسیر و گمانه زنی پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تأسف و تسلیت ساده ، خیلی سخت بود آقای دکتر ؟!

یک تأسف و تسلیت ساده ، خیلی سخت بود آقای دکتر ؟!