مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-03سياسي

با وجود رژیم جعلی صهیونیستی هر روز شاهد جنگ و کشتار در منطقه خواهیم بود


تا زمانی که این رژیم جعلی وجود دارد، هر روز باید شاهد جنگ، توطئه و کشتار در منطقه باشیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: تا زمانی که این رژیم جعلی وجود دارد، هر روز باید شاهد جنگ، توطئه و کشتار در منطقه باشیم.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را یادآور شد و افزود: سال 1358 سفارت آمریکا در تهران توسط دانشجویان تسخیر و درب شرارت، جنایت، توطئه و جاسوسی در کشورمان بسته شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سال های سال به این ملت خیانت کرد و با این کار دانشجویان بلا از سر کشور و ملت دور شد، اظهارکرد: اگر این کار صورت نمی گرفت، سال ها شاهد توطئه و دسیسه در کشور بودیم.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه در اوایل انقلاب این لانه جاسوسی و توطئه بسته و مردم ما در امان ماندند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان نیز در سال 1357 برای اعتراض به حکومت پهلوی تجمع کردند که تعدادی از آنها توسط این رژیم به شهادت رسیدند.

آیت الله حسینی ضمن گرامی داشت روز 13 آبان، تصریح کرد: ملت ایران حق دارند آمریکا را به جهت جنایت هایی که نسبت به این سرزمین روا داشته، مورد لعن و نفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود رژیم جعلی صهیونیستی هر روز شاهد جنگ و کشتار در منطقه خواهیم بود

با وجود رژیم جعلی صهیونیستی هر روز شاهد جنگ و کشتار در منطقه خواهیم بود