مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-28اقتصادي

پیشرفت 32 درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستاهای گلستان


مدیرعامل شرکت آبفای گلستان گفت که طرح جهاد آبرسانی در روستاهای محروم استان با پیشرفت 32 درصدی در حال اجرا بوده و در راستای اجرای این طرح، 432 روستا از آب شرب بهره مند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل رحیمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با تلاش و تعامل بین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، بسیج سازندگی و شرکت آبفا، اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در 432 روستای استان به منظور پایداری و تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاهای محروم از روند مطلوبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: با توجه به آخرین آمارهای دریافتی، پیشرفت فیزیکی پروژه در کل استان 32 درصد است که طبق برآوردها استان گلستان در این خصوص به نسبت درجایگاه مناسبی قرار دارد.

وی گفت که هزار و 291 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال، 72 باب مخزن، 10 ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز 30 حلقه چاه با 614 میلیارد تومان در جریان اجرای این طرح عملیاتی می شود.

رحیمی حفر هشت حلقه چاه آب شرب، ساخت پنج باب مخزن ذخیره آب شرب، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و 256کیلومتر لوله گذاری خط انتقال آب با اعتباری بالغ بر 149میلیارد تومان برای 55 روستای محروم را از فعالیت های انجام شده در طرح جهاد آبرسانی استان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 32 درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستاهای گلستان

پیشرفت 32 درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستاهای گلستان