مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 00:352023-11-02حوادث

این قاتل بی صدا جان می گیرد!


مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر تهران با توجه به شروع فصل سرما توصیه های ایمنی در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، همه ساله با فرارسیدن فصل سرما شهروندان سعی می کنند به هر طریقی منزل و محل کار خود را گرم کنند که البته کمی بی احتیاطی در نصب و راه اندازی وسایل گرمایشی و به ویژه وسایل گازسوز می تواند خطرات و حوادث بزرگی را رقم بزند.

 با توجه به اینکه ظاهراً امسال زمستان سردی در پیش رو داریم، پیشنهاد می شود قبل از اینکه سرما بیشتر شود با حوصله اقدام به نصب و راه اندازی وسایل گرمایشی خود کنید.

درغیر این صورت با فرارسیدن موج سرما، این کار با عجله صورت می گیرد و احتمال بروز خطا بیشتر خواهد شد.

یکی از خطراتی که بی دقتی در این کار می تواند داشته باشد نشت گاز و خطر انفجار و آتش سوزی است و استفاده از وسایل نامناسب و فرسوده این خطر را افزایش می دهد.

در خصوص معضل این قاتل خاموش(گازگرفتگی) و انجام اقدامات پیشگیرانه با قدرت الله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر تهران به گفت و گو نشستیم.

وسایل گرمایشی استاندارد خریداری شود؛ به تبلیغات اعتنا نکنید با شروع فصل سرما خطرات گاز گرفتگی بیشتر می شود چه آموزش برای پیشگیری از این اتفاق صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این قاتل بی صدا جان می گیرد!

این قاتل بی صدا جان می گیرد!