مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-06فرهنگي

«سمفا» با آمار به روز شده به مدار بازگشت


بعد از گذشت بیش از 10 روز از اختلال و عدم دسترسی به سامانه سمفا امروز این سامانه در دسترس عموم قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) که برای ارائه آمار فروش و میزان مخاطب آثار اکران شده در سینماها ایجاد شده در چند روز گذشته با اختلال خود خبرساز شده بود.

این سامانه به گفته هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه سینماشهر به دلیل استقبال سه برابری مراجعه کنندگان به این سامانه بعد از اکران آثار پرفروش و به منظور پردازش و تقویت زیرساخت های آن اتفاق افتاده بود.

اختلالی که ضرر داشت​ اما این اختلال در این چند روز باعث ناهماهنگی ها و البته متضرر شدن اقشار مختلف سینمایی شده بود، برای مثال حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن بچه زرنگ که یکی از آثار پرفروش گیشه سینما بود در این رابطه گفته بود: طبیعی است که این اختلال می تواند به حیثیت رسانه ای فیلم به عنوان ثمره زحمت صاحبان اثر و یک گروه چند نفره خدشه وارد کند.

اگرچه آمار ما هم از طریق سمفا اعلام می شود اما متاسفانه در وضعیت فعلی خبرنگاران و مخاطبانی که به این سامانه مراجعه می کنند، شاهد اختلاف آمار هستند.

شرکت های پخش هم مشکلات خودشان را داشتند، برای مثال سعید خانی تهیه کننده سینما و مدیر شرکت پخش خانه فیلم گفت: اگر بخواهیم آمار فروش ها را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سمفا» با آمار به روز شده به مدار بازگشت

«سمفا» با آمار به روز شده به مدار بازگشت