مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-30ورزشي

ورزش بانوان تیران و کرون نیازمند حمایت و توجه متولیان امر


ورزش بانوان در شهرستان تیران و کرون دچار فراز و فرودهایی شده که کمبود امکانات و عدم احساس نیاز برای رفع بسیاری از دغدغه ها از جمله عوامل مؤثر در این حوزه است.

- ایسنا/اصفهان ورزش بانوان در شهرستان تیران و کرون دچار فراز و فرودهایی شده که کمبود امکانات و عدم احساس نیاز برای رفع بسیاری از دغدغه ها از جمله عوامل مؤثر در این حوزه است.

ورزش به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارتقای سلامت روح و جسم و همچنین ایجاد نشاط اجتماعی حائز اهمیت بوده و همواره بر آن تأکید شده که در شرایط زندگی امروز ماشینی جامعه ما سرمایه گذاری در این عرصه اهمیت خاصی دارد تا از پیامدهای منفی اجتماعی و بحران سلامت دور شویم.

آسیب ها و مشکلات ناشی از بی تحرکی آسیب جدی به جامعه وارد می کند و سرمایه انسانی را در معرض بیماری های غیر واگیردار از جمله چاقی، فشار خون و مشکلات حرکتی قرار می دهد.

علاوه بر بیماری های جسمی، ناآرامی های ذهنی، اختلال اعصاب و روان و نگرانی های اجتماعی در پی بی توجهی به ورزش تجربه شده و همین موضوع امروز در کشورمان آسیب هایی را به وجود آورده است.

مسیر پیشرفت جامعه از طریق ورزش و فرصت سازی آن برای انتقال بسیاری از فرهنگ ها از اهمیت به سزایی برخوردار است و همچنین اشتغال ورزش نیز کمتر مورد توجه قرار گرفته که همین مقوله می تواند سالانه فرصت های اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بانوان تیران و کرون نیازمند حمایت و توجه متولیان امر

ورزش بانوان تیران و کرون نیازمند حمایت و توجه متولیان امر