مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-17سياسي

هرمزگان باید موتور محرک اقتصاد دریایی کشور و استان های ساحلی باشد


نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: هرمزگان باید موتور محرک اقتصاد دریایی کشور و استان های ساحلی باشد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: هرمزگان باید موتور محرک اقتصاد دریایی کشور و استان های ساحلی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، ظهرامروز (بیست و ششم آبان ماه)، در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد دریا محور، اظهار کرد: رهبر انقلاب در سیاست های ابلاغی خود در حوزه اقتصاد دریا محور، دریاهای آزاد و بسته را ذخیره های سرشار از ثروت می دانند و آن ها را زمینه سازی برای رشد علم وفناوری در کشور برشمردند که باید مورد توجه مسئولان نیز قرار گیرد.

وی، با ذکر این نکته که برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید ظرفیت های دریایی کشور را بالفعل کنیم، تصریح کرد: بسیاری از مسئولین و مردم هنوز به این باور نرسیده اند که کشور ایران یک کشور دریایی و ساحلی است چراکه هفت استان از کشور ساحلی است و دارای نوار گسترده ساحلی است.

امام جمعه بندرعباس، هرمزگان باید به عنوان موتور محرک اقتصاد شهرهای دریایی و ساحلی فعالیت کند و تشریح کرد: توجه به اقتصاد و ظرفیت هایی دریایی بسیاری از چالش های بیکاری استان هرمزگان را مرتفع می کند که متاسفانه به خوبی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان باید موتور محرک اقتصاد دریایی کشور و استان های ساحلی باشد

هرمزگان باید موتور محرک اقتصاد دریایی کشور و استان های ساحلی باشد