مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-19اقتصادي

نیاز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی برای تجهیز شدن به خودروهای مناسب


رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی از نیاز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان برای تجهیز شدن به خودروهای مناسب خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی از نیاز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان برای تجهیز شدن به خودروهای مناسب خبر داد.

حسن سدیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که همیشه این دفاتر را در استان رنج داده، حمل و نقل بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین مشکل دفاتر مسافرتی و گردشگری در این استان، حمل و نقل است.

وی افزود: خراسان شمالی راه آهن ندارد و از سوی دیگر پروازهایی که در فرودگاه بجنورد وجود دارد فقط در مسیر تهران به بجنورد است که آن نیز در بسیاری از مواقع لغو می شود، نبود پرواز در سایر خطوط همچون بجنورد به استان هرمزگان یکی از مشکلات اصلی این شرکت ها در این استان است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دفاتر مسافرتی و گردشگری این استان فاقد اتوبوس و مینی بوس های VIP در مالکیت خودشان هستند.

سدیدی با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد از هزینه های این دفاتر در استان مربوط به حمل و نقل است، ادامه داد: در صورتی که این دفاتر تسلط کافی بر موضوع حمل و نقل در استان نداشته باشند، نمی توانند بهترین خدمات را نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی برای تجهیز شدن به خودروهای مناسب

نیاز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی برای تجهیز شدن به خودروهای مناسب