مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-06سياسي

سامانه ثبت نام عمره آزمایش شد


سامانه ثبت نام عمره به شکل آزمایشی راه اندازی شد، این درحالی است که سازمان حج و زیارت هنوز زمان ثبت نام عمره را مشخص و اعلام نکرده است.

- سامانه ثبت نام عمره به شکل آزمایشی راه اندازی شد، این درحالی است که سازمان حج و زیارت هنوز زمان ثبت نام عمره را مشخص و اعلام نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی حج، مسئولان حج و زیارت با راه اندازی آزمایشی سامانه فاخر از فرآیند و چگونگی نام نویسی زائران عمره در این سامانه بازدید کردند.

مهران فرشید ـ مدیرکل دفتر طرح، برنامه، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج و زیارت ـ در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، نحوه ثبت نام زائران عمره در سامانه فاخر را توضیح داد و گفت: در عمره از 15 نرم افزار استفاده می شود و سامانه فاخر اصلی ترین سامانه و پیشخان ورودی زائر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ از دست اندرکار خواست در روند به روزرسانی سامانه فاخر به شکلی برنامه ریزی کنند تا زائرانی که سند اولویت دار در اختیار دارند در کوتاه ترین زمان بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند و در روند فعالیت سامانه نیز خللی ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت نام عمره آزمایش شد

سامانه ثبت نام عمره آزمایش شد