مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-18بين الملل

آیت الله شعبانی: با وجود حملات وحشیانه اسراییل، مقاومت در غزه ادامه دارد


امام جمعه همدان با بیان اینکه با وجود حملات وحشیانه اسراییل و آمریکا جریان مقاومت هنوز دارد گفت: انتظار بر این است همه کشورها اقدامات لازم برای آتش بس و جلوگیری از نسل کشی در غزه را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جمع مردم همدان به منظور حمایت از مقاومت و کودکان بیگناه غزه به تشریح ابعاد عملیات بزرگ جبهه مقاومت پرداخت و اظهار کرد: غزه بیش از 2 میلیون جمعیت دارد که 16 سال در محاصره رژیم صهیونیستی است و هر روز به بهانه ای به آنها هتک حرمت و تعرض می شود.

وی با بیان اینکه جریان حماس و شاخه نظامی آن از مدت ها پیش عملیات طوفان الاقصی را طراحی کرده بودند گفت: نیروهای رژیم صهیونیستی با آن همه ادعای اشراف اطلاعاتی نتوانستند این عملیات را پیش بینی کنند چه برسد که جلوی آن را بگیرند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در همان روزهای نخست عملیات نیروهای حماس، رژیم اشغالگر قدس زمین گیر شده و فرماندهی جنگ را آمریکا بر عهده گرفت اظهار کرد: نقش اصلی در جریان نسل کشی غزه، در دست جریان آمریکایی است، آنها قصد داشتند ابتدا غزه را فتح، کرده و با نابودی حماس اداره امور را آنطور که خود می خواهند پیش ببرند اما تا این لحظه با وجود شهادت بسیاری از مردم غزه، موفق به انجام این کار نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شعبانی: با وجود حملات وحشیانه اسراییل، مقاومت در غزه ادامه دارد

آیت الله شعبانی: با وجود حملات وحشیانه اسراییل، مقاومت در غزه ادامه دارد