مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 07:502023-10-29اقتصادي

آموزش های کاربردی تا چه اندازه در کاهش طلاق عاطفی موثر است؟


یک روانشناس خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش ها در بخش خانواده بسیار زیاد است، در صورتی که آموزش های کاربردی به خوبی به زوجین ارائه شود قطعا میزان طلاق عاطفی کاهش می یابد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک روانشناس خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش ها در بخش خانواده بسیار زیاد است، در صورتی که آموزش های کاربردی به خوبی به زوجین ارائه شود قطعا میزان طلاق عاطفی کاهش می یابد.

مژده ارشادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص طلاق عاطفی، اظهار کرد: در جامعه ای که آمار طلاق در حال افزایش است، به مراتب طلاق عاطفی هم به شدت بالاتر و به صورت پنهان است، زیرا در بسیاری از موارد هیچ گونه مراجعه ای از سوی زوجین به مراکز مشاوره انجام نمی شود.

وی افزود: نمی توان گفت مساله طلاق عاطفی به سمت بحران پیش رفته بلکه از بحران فراتر رفته است، مثلا در ایام کرونا که زوجین مجبور بودند مدت طولانی را در خانه بگذرانند مهارت های گفت وگو و ارتباطات عاطفی بدون مدیریت ادامه یافت و متاسفانه شاهد افزایشی شدن شیب خشونت در بین زوجین بودیم، در بسیاری از جوامع از جمله چهارمحال و بختیاری در میان زوجین با مساله پرخاشگری مواجهیم که قطعا پیش بینی می شود طلاق عاطفی زیاد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های کاربردی تا چه اندازه در کاهش طلاق عاطفی موثر است؟

آموزش های کاربردی تا چه اندازه در کاهش طلاق عاطفی موثر است؟