مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-31سياسي

دوران طلایی ستاد نانو / بودجه ستاد نانو باید به 1000 میلیارد برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو، ستاد فناوری نانو را از قدیمی ترین ستاد های معاونت علمی توصیف کرد و افزود: - دهقانی فیروزآبادی گفت: ستاد نانو یکی از ارکان علمی کشور است و امیدواریم امسال و سال آینده شاهد دوران طلایی در ستاد نانو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو، ستاد فناوری نانو را از قدیمی ترین ستاد های معاونت علمی توصیف کرد و افزود: این ستاد حتی قبل از تشکیل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان راه اندازی شد و جزء یکی از جریان سازترین ها در حوزه ترویج نانو بوده است.

وی افزود: این ستاد در زمینه ترویج فناوری نانو بین مردم عملکرد خوبی داشته، به طوری که توانسته جریانی درست همزمان با ظهور فناوری نانو را راه اندازی کند تا کشور به سمت تولیدات علمی نانوفناوری حرکت کند.

دهقانی فیروزآبادی گفت: ما به ستاد ها توصیه می کنیم از الگوی ستاد نانو بهره ببرند تا بتوانند در حوزه ترویج و در ادامه تولید علم و محصول اقدام کنند.

معاون علمی رییس جمهوری با بیان اینکه در دوره جدید ستاد نانو فعالیت های دیگری مانند توسعه میکرو به ستاد محول شده است، گفت: ستاد نان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران طلایی ستاد نانو / بودجه ستاد نانو باید به 1000 میلیارد برسد

دوران طلایی ستاد نانو / بودجه ستاد نانو باید به 1000 میلیارد برسد