مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-14سياسي

موضوع فلسطین اولویت جهان اسلام است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سخنان خود در محل برگزاری نماز جمعه شهر زاگرب کرواسی، اظهار داشت که موضوع فلسطین در اولویت جهان اسلام قرار دارد و سازمان های بین المللی باید گام های موثری برای نجات جان مردم بی گناه بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری -دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی- با حضور در محل برگزاری نماز جمعه شهر زاگرب در کرواسی، امنیت را یکی از ارزش های اسلامی دانست و تاکید کرد: امنیت، حفاظت از دارایی های ما در برابر آسیب احتمالی یا تهدید ناشی از دیگران است.

وی افزود: برای تحقق مفهوم امنیت، باید دانست که این ارزش در معرض تهدید خارجی قرار دارد که شامل حق حیات، حق اقامت، حق آزادی تجارت و .

است.

حجت الاسلام شهریاری گفت: هرگاه کسی را تهدید به مرگ می کنند یا خانه اش بمباران و ویران می شود، امنیت او زیر پا گذاشته می شود.

هرگاه کسی را محاصره کنند یا آرامش کسی را بر هم بزنند، امنیت او به خطر می افتد.

هر گاه خانه کسی را غصب کنند و او را مجبور به ترک آن کنند یا وسایل زندگی را از دسترس او دور کنند یا زمینش را بدزدند، امنیتش بر هم زده می شود.

وی همچنین عدالت را بالاترین و پسندیده ترین ارزش اجتماعی دانست که خداوند بر آن تاکید دارد و گفت: ظلم، گرفتن حق دیگری به ناحق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع فلسطین اولویت جهان اسلام است

موضوع فلسطین اولویت جهان اسلام است