مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:362023-11-08اقتصادي

افزایش چند برابری تولید آبزیان از شاخص ترین اقدامات دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح چهارشنبه 17 آبان ماه در نشست با سید حسین حسینی رییس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه 14 هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در دست احداث داریم، اظهارداشت: بعضی از اراضی این طرح ها دارای معارضینی است که باید با جلب رضایت همه طرف ها هر چه سریعتر بتوانیم آن ها را رفع کنیم تا مزارع جدید نیز ظرف سال آینده به بهره برداری برسند.

وی افزود: در استان هرمزگان 206 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی را در قالب کمک های فنی و اعتباری به پروژه های پیشران اختصاص داده ایم که از این میان 70 میلیارد تومان فقط به تولید بچه ماهی تخصیص یافته است تا از این طریق سود تسهیلات فعالان این حوزه به حداقل برسد و بتوانیم کل زنجیره پرورش آبزیان را در استان داشته باشیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به دستور رییس جمهور در سفر به هرمزگان مبنی بر ساماندهی شناورهای صیادی، عنوان کرد: بخش زیادی از این طرح انجام شده و ان شاالله تا سفر دوم ریاست جمهوری به پایان خواهد رسید.

مهدی دوستی، عنوان کرد: طرح های ماهی در قفس از سال 84 در استان آغاز شد و تا سال 1400 قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم کلیه ظرفیت تولید ماهی در این بخش حدود 4 هزار تن بود اما در دولت سیزدهم بیش از این میزان معادل هشت هزار تن ظرفیت جدید ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چند برابری تولید آبزیان از شاخص ترین اقدامات دولت است

افزایش چند برابری تولید آبزیان از شاخص ترین اقدامات دولت است