مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-01سياسي

یک بام ودوهوای قانون مداری در تخریب خانه های ییلاقی تالش!


اجرای حکم تخریب خانه های ییلاقی در منطقه ییلاقی کرمون تالش با اماواگرهای زیادی مواجه شده که اعتراض ساکنین این منطقه ییلاقی را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، در روزهای اخیر اجرای حکم تخریب تعدادی از خانه های ساکنین بومی ییلاق کرمون تالش بازتاب های متعددی در فضای اجتماعی و رسانه ای منطقه داشته است.

هر چند نهادهای مربوطه موظف به اجرای حکم قانون هستند و اصل این اتفاق کاملاً قانونی بوده و ایرادی بر آن وارد نیست، اما شنیدن صحبت های ساکنین بومی منطقه و بررسی ساخت و سازهای مشابهه توسط مسؤولین نیز خالی از لطف نیست.

  سال هاست مشکلات حوزه منابع طبیعی یکی از چالش های جدی مردم روستایی تالش شده، مردمی که هزاران سال است که در کوه های استوار تالش زندگی کرده و همواره به منابع طبیعی احترام گذاشته اند، این روزها اینگونه مورد بی مهری قرار می گیرند.

ساکنین بومی منطقه مدعی هستند که اسنادی از جمله پروانه چرای دام و تصاویر هوایی در دست دارند که نشان می دهد خانه هایشان را در اراضی پدری خود که صدها سال است به دامداری مشغول بوده اند، بنا کرده اند و این امر مورد بی توجهی منابع طبیعی و دستگاه قضایی قرار گرفته است.

آنها می گویند چطور می شود عده ای افراد غیربومی کاخ های آنچنانی در میان کوه ها می سازند و گاهی موفق به اخذ مجوزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام ودوهوای قانون مداری در تخریب خانه های ییلاقی تالش!

یک بام ودوهوای قانون مداری در تخریب خانه های ییلاقی تالش!