مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-24اقتصادي

صربستان دروازه ورود ایران به اروپای غربی خواهد شد


صربستان تبدیل به پلی میان ایران و اروپا شده و دروازه ای برای ورود کالاها و بازرگانان ایرانی به اروپای غربی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست هیئت تجاری صربستان گفت: صربستان تبدیل به پلی میان ایران و اروپا شده و دروازه ای برای ورود کالاها و بازرگانان ایرانی به اروپای غربی خواهد شد.

دراگومیر راشویچ سه شنبه 2 آبان در جریان سفر هیئت تجاری صربستان به شهرستان دلیجان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هدف ما از این سفر، تقویت مناسبات دوستانه و سنتی بین ایران و صربستان و همچنین مراودات اقتصادی بین دو کشور و آشنایی با مردم مهمان نواز ایران است.

وی ادامه داد: نخستین چیزی که در این سفر ما را تحت تاثیر قرار داد، مهمان نوازی اتاق بازرگانی اراک بود به طوری که احساس کردیم در کشور خودمان حضور داریم و این حس واقعی ماست.

وی افزود: از همان روز اول حضور در استان مرکزی و بازدید از کارخانجات ساوه تا امروز که در دلیجان حضور داریم، توانمندی هر کدام از شرکت هایی که از آن بازدید شد، بیشتر از شرکت های پیش بود.

محصولات تمامی این شرکت ها مورد نیاز صربستان بوده و پیشنهاداتی برای طرف ایرانی وجود دارد که منافع آن شامل دو کشور خواهد شد.

راشویچ تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی صربستان و موقعیت اقتصادی این کشور در اروپای شرقی و غربی، سرمایه گذاران بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صربستان دروازه ورود ایران به اروپای غربی خواهد شد

صربستان دروازه ورود ایران به اروپای غربی خواهد شد