مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-19ورزشي

اولتیماتوم دوومیدانی ایران به آسیا؛ به فدراسیون جهانی شکایت می کنیم


افشین داوری می گوید اگر کنفدراسیون دوومیدانی آسیا مدال و جایزه دونده های نیمه ماراتن ایران را پس ندهد، به فدراسیون جهانی شکایت می کنند.

- اولتیماتوم دوومیدانی ایران به آسیا؛ "به فدراسیون جهانی شکایت می کنیم" افشین داوری می گوید اگر کنفدراسیون دوومیدانی آسیا مدال و جایزه دونده های نیمه ماراتن ایران را پس ندهد، به فدراسیون جهانی شکایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان اولین دوره رقابت نیمه ماراتن قهرمانی آسیا که به میزبانی دوبی برگزار شد، سه دونده ایران در بخش تیمی به مدال طلا دست پیدا کردند اما به شکل عجیبی هند به عنوان تیم قهرمان روی سکو رفت.

عوامل اجرایی مسابقه اعلام کردند که فدراسیون ایران ورزشکاران را فقط در بخش انفرادی ثبت نام کرده است اما فدراسیون ایران با انتشار تمام مدارک خود ادعای مسئولان مربوطه را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون دوومیدانی به از دست رفتن طلای آسیا+ شکایت نامه به آسیا به دنبال آن فدراسیون دوومیدانی ایران به کنفدراسیون آسیا شکایت کرد که باید طلای و جایزه 20 هزار دلاری آن به ایران برگردد.

دبیرکل آسیا دونده هایمان را ثبت نام کرد افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با ایسنا به شرکت در نیمه ماراتن دوبی اشاره و بیان کرد: آقای شوگوماران دبیرکل کنفدراسیون آسیا بارها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم دوومیدانی ایران به آسیا؛ به فدراسیون جهانی شکایت می کنیم

اولتیماتوم دوومیدانی ایران به آسیا؛ به فدراسیون جهانی شکایت می کنیم