مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-11اقتصادي

افزایش 23 درصدی صادرات غیر نفتی از بندر جاسک به حوزه خلیج فارس


مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 187 هزار و 780 تن کالا با افزایش 23 درصدی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 187 هزار و 780 تن کالا با افزایش 23 درصدی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

حمیدرضا محمدحسینی تختی امروز (بیستم آبان ماه)، با اعلام این خبر افزود: 247 هزار و 161 تن از انواع کالاهای غیرنفتی از ابتدای امسال تاکنون در بندر جاسک تخلیه و بارگیری شده که از این میزان 187 هزار و 780 تن کالا شامل میوه و تره بار، حبوبات و مصالح ساختمانی با افزایش 23 درصدی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

وی افزایش آمارهای صادراتی از ابتدای سال جاری تاکنون در بندر جاسک را نمایانگر ظرفیت های بالقوه حوزه دریایی و بندری سواحل مکران دانست و بیان کرد: توجه به ظرفیت های حوزه سواحل مکران از ارکان اساسی و راهبردی در توسعه و تجارت دریا محور است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در خصوص میزان جابه جایی کانتینر یخچالی از بندر جاسک نیز گفت: در این مدت 23 هزار و 670 TEU کانتینر حامل کالای یخچالی تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 23 درصدی صادرات غیر نفتی از بندر جاسک به حوزه خلیج فارس

افزایش 23 درصدی صادرات غیر نفتی از بندر جاسک به حوزه خلیج فارس